Lume, lumeeee !

Atenție 1 !Acest blog este un pamflet si trebuie tratat ca atare. Cu alte cuvinte, ridicați piatra criticilor virulente doar dacă sunteți fără de păcate. Atenție 2 ! Acest blog este o creație colectivă și conține, cum este si firesc, opinii care nu sunt totdeauna și pertinente. Și asta pentru că de la obiectiv la subiectiv este doar un mic pas. Facem eforturi să nu fim foarte des subiectivi. Dacă reușim este bine, dacă nu... asta-i viața. Avem opinii și asta-i bine. Dacă sunt și împărtășite, cu atât mai bine. Atenție 3 ! În final vă mai spunem doar atât: Dacă ceva nu vă place... călătorului îi stă bine cu drumul. Dar înainte de plecare mulțumiți-ne, că așa este civilizat, pentru faptul că v-am permis să răsfoiți acest blog.

sâmbătă, 25 mai 2013

Monica, femeia care plimba caldarea cu apa

Aud batai disperate in usa. Sar din pat. Cine sa fie la o asa ora matinala? Ma uit pe vizor. Dincolo de usa o femei, ca de 55-56 de ani, poate ceva mai mult, cu breton, cu ochelari negri si mari, o fata scofalcita ca de betivanca.
Maaaamaaa, sa vezi ca a venit la usa mea Monica cu sorcova. Pai, nu ne zicea mai zilele trecute premierul Victor Ponta ca Monica Macovei e plecata cu sorcova?  Asta a aflat ca am participat la "lovitura de stat" si vrea sa ma sorcovaiasca. Sorcova - vesela.... are o soparla in ea!
Ma decid sa intru intr-un devastator impact frontal cu Monica M, cu fostul procuror comunist. Trag zdravan de usa. Ca sa am un ascendent asupra celei de plimba socova de la Bruxelles la Giurgiu si de aici mai departe prin toata Europa cu declaratiile sale iresponsabile, pe care nu le mai repet, ca le stiti si voi. Imi bombez pieptul sa par mai fioros.Tocmai ma pregateam sa-i trantesc in breton si printre zbarciturile de pe fata, semn al luptei de clasa dusa de-a lungul timpului, replica: "plimba-ti, madamo, sorcova pe la alt apartament, pentru ca eu nu am marunt prin buzunare", cand, ce sa vezi, surpriza-surpriza, nu era M. M. o alta Monica. Femeia de serviciu care-mi solicita o caldare cu apa sa spele scarile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu